Wednesday, April 7, 2010

SOKONGAN PEMINAT, PELEDAK SEMANGAT KAMI. ALHAMDULILLAH...

Selama 10 hari berkampung di PWTC, respons positif daripada pembaca buku-buku agama dan Islamik benar-benar menyemarakkan semangat kami! Segala pandangan dan komen bernas daripada pembaca amat kami hargai. Insya-ALLAH... di Pesta Buku 2011 akan datang... kami akan perbanyakkan lagi bahan bacaan bermutu untuk dikongsi bersama (ehem... kalau ada umurlah...)
Ribuan terima kasih untuk penulis-penulis kami yang sempat meluangkan masa. Maafah ya... dalam kesesakan dan kesibukan tempoh hari... tak sempat nak ambil gambar/pose menarik penulis kami. Insya-ALLAH... ada rezeki lain kali boleh berkumpul lagi! Mudah-mudahan segala usaha/projek kita untuk hari-hari akan datang dipermudahkan-NYA... ameen...
Peminat setia Dr. HM Tuah tidak melepaskan peluang beramah mesra dan mendapatkan tandatangan motivator terkenal ini...
Bersama karya terbaru, Cipta Syurga Hati yang mengajak kita mengenali hati dan yakin pada diri sendiri!En. Mohd Fikri tetap memberi posing menarik di booth kami terutama di rak buku yang menempatkan buku Suci Diri Mencari ILAHI.

2 comments:

Mohd Yaakub bin Mohd Yunus said...

Assalaamu'alaikum

Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada seluruh warga Karangkraf, khususnya Karya Bestari yang telah bertungkus-lumus untuk menjual buku-buku kami (penulis).

Semoga hubungan erat ini akan berkekalan.

Sekian Wassalaam

Karya Bestari said...

Syukur Alhamdulillah... Sudah menjadi tanggungjawab kami untuk memastikan bahan bacaan ini sampai kepada pembaca. Moga usahasama ini akan diberkati ALLAH...