Wednesday, February 29, 2012

Syukur alhamdulillah... Sambutan pembaca kepada produk Karya Bestari amat luar biasa!

Syukur Alhamdulillah dengan rahmat ALLAH bertemu juga peminat buku Karya Bestari dengan buku kesukaan mereka masing-masing. Ekspo buku Islam yang berlangsung di Putrajaya ini masih lagi berlangsung dan akan berakhir pada 4 Mac 2012 bersamaan hari Ahad ini. Anda yang masih  lagi belum berpeluang untuk mendapatkan buku-buku kami ini segeralah beramai-ramai turun ke Ekspo tersebut pada hari ini sehingga Ahad nanti. dapatkan buku hot kami iaitu 100 Pesanan Rasulullah, Aku Sanggup Duhai Muhammad,  Soalan Bocor dari Kubur, Menerokai Kecemerlangan Saintis Islam, 101 Rahsia Penguat Nurani daripada DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj. Selain daripada itu Renungan Buat Pencinta Syurga, Takluk Hati Pasangan dan banyak lagi.
Ruhana Zaki penulis yang berbakat besar sedang melayan peminatnya. Buku terbaru darinya itu memang menarik dari segi pengisian dan anda masih lagi berpeluang untuk menikmati diskaun 20% bukan sahaja buku hasil tulisan Ruhana Zaki ini malah kesemua buku Karya Bestari. Ada juga buku yang kami berikan diskaun yang lebih sedikit iaitu melalui pakej-pakej jimat yang berbaloi untuk anda menikmatinya. Kandungan buku sedap dan menarik, harga yang berpatutan dan anda berpeluang bertemu dengan penulis malah boleh bersoal-jawab sekiranya ada pertanyaan dan kemusykilan. 
Selain Ruhana Zaki, penulis yang hadir dan tidak sempat untuk kami rakamkan gambar kenangan iaitu Muhammad Nazir Mohammed Khalid dengan buku Belajar Tajwid Dengan Berkesan yang sememangnya berkesan dan sesuai untuk di pelajari oleh segenap umur. En. Nazir juga tidak menang tangan melayan peminat di sana. Begitu juga dengan Muhd Nasruddin Dasuki dengan buku Best Sellernya itu memang melenguhkan tangan ustaz apabila buku itu mendapat sambutan dan menginginkan tandatangan istimewa darinya.
Beginilah gambaran kemeriahan Ekspo Buku Islam yang meriah. Kata kru kami... ada yang sampai tersangkut dicelah langsir hiasan kami. Huhuhu memang lawak. Tapi itulah hakikatnya apabila manusia datang berbondong-bondong mencari kebenaran agamanya. Wallahualam... :)

* Jangan lepaskan peluang dapatkan buku-buku baru... anda masih ada 4 hari lagi. Jom bawa anak-anak kerana kita mempunyai buku cerita yang bagus untuk dikongsi untuk anak anda. Bagi ibu-ibu, kakak-kakak, juga abang-abang yang hidup bujang kita ada buku resipi yang kalau buat InsyaALLAH pasti jadi. Jom dapatkan buku NOVEL NUR(Islamik) yang baik pengisiannya.

No comments: