Thursday, February 23, 2012

PERSIAPAN BOOTH KARYA BESTARI. SIAP SEDIA UNTUK BERPERANG!

 
Bersiap sedia Team Karya Bestari menyiapkan persiapan ekspo buku di Putrajaya. Kali ini di adakan di Dewan Cempaka Sari, Precent 3 Putrajaya. Dewan tersebut berhadapan dengan Mahkamah. Atau lebih mudah anda mencari KOMPLEKS PERBADANAN PUTRAJAYA. Agak sukar juga mencari jalan menuju ke laluan ini memandangkan akan lagi bertambah sukar sebab esok berlangsungnya 3 acara besar di Putrajaya iaitu Pesta Buku, Ekspo Jelajah Langkawi, WOW dan satu lagi yang TEAM KB tidak pasti.
TEAM KB bertungkus lumus menyusun dan mengatur buku agar pembaca mudah memiliki buku yang diingini dan milik. Ayuh ajak ramai-ramai sanak saudara memenuhi gerai KB.
Gerai yang hampir siap dihias. Agak penat kami petang tadi kebetulan cafeteria tutup awal dan kami sangat kehausan. Tapi kepenatan kami berbaloi melihat gerai kami sendiri dihias cantik. Yang paing penting adalah kerjasama yang diberikan dari Team Promosi, Team Jualan, Editor, Grafik dan Admin amatlah kami hargai. Terima kasih sangat-sangat, terubat kepenatan kami dan moga ALLAH mencatat usaha dan menempatkan kita dikalangan orang-orang yang mengembangkan ilmu-NYA. Amin...

Ruang penulis yang dihiasi bagi menghargai jasa penulis dan bersama-sama melayan pembaca tegar mahupun yang baru.

Sudut buku resipi yang semestinya digilai oleh kaum Hawa untuk memilikinya terutama para ibu yang inginkan masakannya lebih enak dinikmati oleh suami dan anak-anak.
Sudut Novel NUR. Islamik yang juga menjadi pilihan semua kaum. Boleh dijadikan hadiah untuk teman menggantikan barangan yang kurang ilmunya.
Juga tidak ketinggalan untuk adik-adik yang disayangi. Maka akan lebih bestari dengan memiliki buku kanak-kanak yang penuh dengan tauladan dan juga panduan. Sesuai dijadikan bahan bacaan anak-anak. Selain daripada itu juga, ada buku kisah nabi yang boleh dijadikan landasan bagi anak-anak kita. Bijak, moden dan islamik.
Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini. Kami akan berkampung disini sehingga 4 Mac 2012. Jom singgah...

No comments: