Sunday, June 13, 2010

WANITA BUTA UNDANG-UNDANG?

Setiap kita pasti mengharapkan yang terbaik dalam hidup ini. Namun, andai tiba-tiba dugaan menimpa, perlukah hanya berdiam diri dan menyerah kalah? Tidak! Sesungguhnya, Islam itu indah kerana setiap masalah pasti ada penyelesaian. Maka, setiap kita mesti lebih celik undang-undang tentang hak yang ada dan boleh dituntut. Dapatkanlah khidmat nasihat dalam bidang perundangan syariah agar kita yakin dengan apa jua keputusan yang dibuat.
Dari Kamar Syariah memuatkan pelbagai persoalan yang sering terjadi dalam kehidupan seharian. Kesemua 72 soalan dan jawapan amat sesuai untuk pelbagai peringkat umur memandangkan pengisiannya melibatkan hal-hal kekeluargaan.

'Berkata benarlah walaupun pahit!’ Ya... itulah matlamat buku ini... memberikan jawapan telus berdasarkan hukum yang termaktub dalam perundangan Islam. Setiap penerangan disampaikan sejelasnya bagi memastikan ketepatan huraian. Yakinlah bahawa setiap kita berhak memiliki apa yang sepatutnyamenjadi hak. Usah gusar untuk menuntut satu keadilan atas nama kebenaran!
Antara pengisian menarik:

2 comments:

Anonymous said...

Bestnya buku ni. Cam mana nak dapatkannya? Buku ni ada tak di Pesta Buku Selangor?

Karya Bestari said...

Anda boleh milikinya di http://mall.karangkraf.com/webshaper/store/viewCat.asp?catID=91