Monday, January 2, 2012

FUAD HJ. SAM maju bersama Karya Bestari

Dapatkan ketiga-tiga buku Fuad Hj. Sam. Yang terbaru adalah buku KAHWIN PADA USIA MUDA yang telah pun diulang cetak. Syukur alhamdulillah mmoga En. Fuad akan sukses di dunia dan di akhirat.

2 comments:

Anonymous said...

saya sudah baca buku kahwin pada usia muda...buku ini banyak membantu saya dalam konteks perkahwinan.saya dan pasangan sedang sedaya upaya untuk mengumpul duit kahwin kami.tapi banyak halangan yang terpaksa saya hadapi.dengan ibu ayah yang kurang mengizinkan kerana saya masih belajar di ipt sedangkan pasangan saya tiada pekerjaan tetap.buku ini memberikan saya motivasi dan inspirasi kepada saya dan pasangan.terima kasih saya ucapkan kerana menerbitkan nukilan yang terbaik dan berkualiti di mana membantu golongan seperti saya.saya percaya rezeki tetap ada untuk kami.

Karya Bestari said...

Amin... Kami di Karya Bestari mendoakan kejayaan anda berdua. Kami sedia menerima sebarang permasalah yang boleh kami bantu kami bantu tapi on moral supportlah.... :) Buktikan kepada orang tua masing-masing anda mampu untuk hidup berdikari namun jangan sampai kita tidak menghormati ibu bapa ya dik. Jangan leka diri dan jadikan agama sebagai landasan utama. Moga anda berdua tabah dan mengharungi laluan yang di suruh Rasulullah... :)