Wednesday, September 22, 2010

BUKU MENCARI PASANGAN HIDUP & AKU SANGGUP DUHAI MUHAMMAD TERSENARAI TOP 20 BUKU TERLARIS MPH(NON FICTION) MINGGU INI!

Syukur Alhamdulillah! Rasa terharu juga bila buku kami tersenarai dalam carta TOP 20 buku terlaris di MPH MidValley dalam kategori non fiction minggu ini. Sekali lagi terima kasih buat MPH MidValley kerana memberi penghargaan kepada buku keluaran kami. Buku ini menduduki tempat ke 7 carta terlaris. Memang dijangkakan buku ini akan mendapat tempat di hati pembaca kerana pengisiannya di dasari bimbingan daripada al-Quran dan al-Sunnah. Manual lengkap mencari jodoh ini harus dimiliki oleh segenap isi rumah untuk membentuk keluarga bahagia.

Ucapan tahniah juga buat Ustaz Emran Ahmad kerana berjaya menghasilkan buku yang berkualiti dari segi ilmu dan penyampaian. Bagi sesiapa yang ingin memiliki buku ini boleh dapakannya di MPH dan boleh melanggan terus dengan kami.

Buku kami di bawah Grup Buku Karangkraf juga menjadi pilihan pembaca adalah Aku Sanggup Duhai Muhammad.

Buku ini mengisahkan 100 kisah musuh mengejar, diburu, ditindah, terbelit tipu muslihat, digoda wanita, dicemburui umat dan pengakuan isteri-isteri.

Buku yang menduduki tempat ke 14 ini memang bagus untuk dimiliki. Dapatkan di kedai berhampiran. Tahniah juga buat penulis; Muhd Nasruddin Dasuki kerana berjaya menghasilkan karya yang mesti dibaca oleh segenap lapisan masyarakat.

No comments: