Monday, May 24, 2010

JUARA MILIK KITA! KARYA BESTARI & ALAF 21

Karya Bestari & Alaf 21 mara dan terus mara!

Berbekalkan doa dan semangat jitu, barisan gadis manis ALAF & KB melangkah penuh yakin ke dalam gelanggang. `ALAF & KB BOLEH!’ itulah azam setiap barisan pemain lincah kami sebaik kedengaran tiupan wisel pertama sebagai tanda permainan bermula.

Bertempat di padang S.U.K, Shah Alam, bermula dari jam 9.00 – 12.00 tengah hari, tarikh 23 Mei 2010 menyaksikan pertandingan hebat antara ALAF 21 dengan empat saingan kami. Bermula dengan 7-4 menewaskan Jabatan Advertising, diikuti 7-1 menumpaskan Sinar Harian, ALAF terus mengungguli permainan dengan menumbangkan Ultimate Print 10-0 dan akhirnya menundukkan Dasar Cetak 5-4. Bukan berbangga diri, tapi sekadar catatan peribadi untuk dijadikan pemacu semangat buat dua team bola sepak ALAF yang akan bertanding 30 Mei nanti. Awas ya Pak Roslan, Pak Arif, Pak Napi, Pak Didie, Pak Eri, Pak Baein, Pak RJ n da team… jangan buat malu kaum r….. kalau pompuan juara netball, lelaki mesti juara n naib juara tau.. awas dong.. jangan kecundang r… take d challenge babe! YAKIN BOLEH! Insya-ALLAH...

Syukur ke hadrat ILAHI… percubaan pertama kami menghantar team netball sebagai sokongan kepada aktiviti Kelab Sukan dan Rekreasi Karangkraf ternyata tidak sia-sia. RM800 sebagai hadiah utama JOHAN bukan lagi mimpi kosong, tapi ternyata kemenangan ini adalah satu realiti! Ya… ALAF BOLEH!!! Nazia lincah, Liza tangkas, Pija cumels, Eyna mummy hot, Ziana vogue… kuikuikui… CT mama malatops, Yatt ayu, Moon a.k.a Murni Aqila, Mala maniss, Ina cantekss, Hanna sexy dan Nurul Khai merealisasikan impian ALAF 21… berjuang habis-habisan di bawah terik dan silauan mentari… sehingga termaterailah hari ini dalam sejarah… ALAF 21 JUARA Netball Kumpulan Karangkraf!!! Alhamdulillah…

Apa-apa pun, kemenangan ini juga adalah hasil kerja keras tanpa mengenal penat lelah oleh jurulatih yang diimport khas dari Sijangkang… Encik Muhamad Faizal Jaafar! Teriakan dan jeritan ala-ala komandonya boleh membuatkan orang sakit jantung dan sesak nafas … tapi itulah trademark Faizal… garang tapi power babe! Kuikuikui… Sebagaimana gigihnya jejaka bersuara `tak soprano’ ni melatih team nasyid ALAF hingga mampu meraih tempat ketiga, begitulah juga semangat kental jurulatih netball ni! Tahniah Faizal.. tahniah kerana berjaya membawa anak-anak didikmu bersatu hati dan tenaga ke mercu kegemilangan… hammmm.. hammmmm…. hambekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

Buat semua penyokong kuat ALAF / KB dan Cheer Club a.k.a Pompom Girgle yang dibarisi oleh Dodie, Dilla, Molee n da gang… juga semua kengkawan yang mendoakan dari mana sahaja berada… sesungguhnya kemenangan ini adalah milik kita bersama. Kemenangan JUARA ini adalah kenangan terindah buat kita semua… berkat usaha, kerjasama, komitmen dan rasa kasih kepada ALAF 21 & KB… yeahhh ALAF & KB BOLEHHH!!! Hammmmm… hammmmmmm…. hambekkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

Terakhir, buat semua kumpulan yang bersaing bersama kami, ampun maaf dipinta andai terlanggar… tertolakkk… tergolekkk… semua `terrr’ itu tanpa disengajakan ya… semata-mata atas nama perlawanan persahabatan. Anda semua tetap terbaik di hati kami… cuma rezeki je menyebelahi kami di percubaan julung-julung kali ini. Teristimewa buat team Advertising, Dasar Cetak, Ultimate n Sinar Harian… it’s okay… it’s alrite… common baby… fight fight fight!!! Yeahhhhhh (tq dilla 4 d nice n catchy lyric… go go pompom girgle…)

Tahniah ALAF & KB… syukur ke hadrat ALLAH… moga segala usaha kita diberkati dan dipermudahkan-NYA….

No comments: