Wednesday, July 3, 2013

Marhaban Ya Ramadhan 1434 Hijriyah

Marhaban Ya Ramadhan 1434 Hijriyah… Selamat datang RAMADAN 2013, bulan yang penuh berkah akhirnya kembali menghampiri kita. Sebuah harapan yang tulus semoga di bulan yang suci ini membawa kebaikan tidak terhingga kepada kita semua, kita patut bersyukur kerana kita bisa kembali berjumpa dengan bulan yang suci ini.

Untuk menyambut datangnya bulan Ramadhan 1434 H ini, maka sebahagian besar di Malaysia sudah menjadi tradisi untuk saling mengirim sms diantara saudara, kerabat atau teman. Malah saling berhubung memohon kemaafan sebelum melakukan ibadah puasa. Di bulan ramadan digalakkan membaca al-Quran, sentiasa mengingatkan antara satu dengan lain tentang kebaikan dan larangannya. Basahkan lidah dengan ayat suci dan lembutkanlah hawa telinga dengan bacaan ayat suci mudah-mudahan ALLAH memberi kita hidayah yang sebenarnya.

Seperti biasa di bulan Ramadan, Karya Bestari mengambil berkah dan menyeru supaya membanyakkan membaca buku yang berguna dan membina diri serta berunsur keagamaan. Kurang-kurangkan bahan bacaan yang boleh mencacatkan pahala puasa  serta kurang berfaedah. Kami menyediakan bahan bacaan yang boleh memberikan ilmu bermanfaat dan membina diri supaya mentaati ALLAH dan meninggalkan perkara larangannya.... Nikmati pakej istimewa kami dengan hanya RM155.20 anda berpeluang  mendapatkan 11 buku yang boleh dijadikan bahan bacaan sepanjang bulan ramadan. Jadi langganlah bersama kami... 

Kaedah pembelian adalah.... Anda boleh printkan borang dan dapatkan pakej dan serahkan kepada kami butiran lengkap seperti nama penuh, alamat, no tel seperti yang tertera di borang langganan.


No comments: