Wednesday, August 17, 2011

BEST SELLER! TAHNIAH KEPADA PENULIS YANG BERUSAHA KERAS....

Tahniah kepada penulis buku tersebut kerana buku ini baru sahaja dalam cetakan dan terus mendapat pengiktirafan BEST SELLER! dan sekarang dalam cetakan kedua. Syukur Alhamdulillah... ALLAH sahaja kami panjatkan rasa syukur. Mudah-mudahan ilmu ALLAH ini tersebar luas demi mencapai hasrat kami menjadikan masyarakat Malaysia yang membaca dan celik ilmu agama. Amin....
Belajar TAJWID Dengan Berkesan - Berharga RM19.90 oleh Muhammad Nazir Mohamed Khalid.
Merupakan manual ringkas mempelajari hukum bacaaan al-Quran dengan mudah. Bermula dengan pengenalan huruf, hinggalah kepada pecahan hukum tajwid yang lima dan seterusnya. Teknik penyampaian mudah difahami. Buku ini penuh warna warni.
Rinduku Pada BAITULLAH - Berharga RM16.00 oleh Dr. Ridzuan Bakar.
Yakinlah bahawa ALLAh tidak pernah lupakan kita. Ayuh kuatkan tekad untuk ke rumah-NYA, Baitullah al-Haram. Rasailah kemanisan dan ketenangan berada di bumi Raudhah ini. Panduan ringkas mengurusan diri jemaah haji dan umrah.


Menyelami Pengurusan UMAR ABDUL AZIZ - Berharga RM15.00 oleh Prof. Madya Rasid Muhamad.
Bukan harta yang dicari. Bukan juga kekuasaan yang mahu digenggami. Meski terhampar kemilau duniawi, ALLAH jua tetap di hati. Redha ALLAh digali walau durimemenuhi jalan yang dilangkahi. lalu, pentadbiran dipimpin sepenuh hati meskipun gusar menguasai diri. Dialah UMAR ABDUL AZIZ... insan istimewa... pemimpin idola sepanjang zaman.

TUHAN Terimalah Aku... Berharga RM16.00 oleh Dato' Hj. Md. Daud Che' Ngah.
Himpunan kisah benar yang terjadi di tanah Suci untuk iktibar bersama. Jadikanlah cerita yang baik sebagai teladan dan cerita ddnegatif sebagai panduan agar terhindar daripada melakukan sebarang ketelanjuran kata-kata dan perbuatan.
Belailah Kalbu - Berharga RM19.90 oleh Dr. HM Tuah Iskandar al-Haj.
Damaikanlah jiwa agar lunak menerima apa jua halangan. Bersihkanlah hati agar dapat menerima cabaran dengan tenang. Yakinlah... ketentun-NYA telah sedia tersimpan jauh lebih dahulu daripada kewujudan kita. Moga kesulitan bukan lagi penghalang bahagia!

No comments: