Wednesday, February 16, 2011

USTAZ PAHROL MOHD JUOI DI BOOKSTORES, MID VALLEY, BANGSAR.

Jom! TEMU MESRA MOTIVATOR Pahrol Mohd Juoi di MPH BOOKSTORES, Mid Valley, Bangsar pada 20.2.2011. Majlis temu mesra ini bertujuan mendekatkan penulis degan pembaca dan bertemu secara live serta bersembang ilmu dengan penulis tersohor ini. Di Mana Dia Di Hatimu merupakan siri motivasi diri yang telah mendapat tempat di hati peminat dan merupakan produk BEST SELER! keluaran Grup Buku Karangkraf dalam genre Kauthar.
“Orang yang cintakan ALLAH akan tenang dengan mengingati-NYA. Orang yang takutkan ALLAH pasti bergetar hati apabila mendengar ayat-ayat-NYA. Andai cinta dan takut ALLAH ada di hati, kita seolah-olah memiliki segala-galanya. Itulah kekayaan, ketenangan dan kebahagian yang hakiki dan abadi.

Di Mana DIA Di Hatiku adalah suara kalbu yang mengungkapkan segala rintih pedih, ratap harap serta suka duka seorang hamba yang sentiasa mengharap redha-NYA. Sesungguhnya ALLAH itu dekat, pintu keampunan-NYA lebih luas daripada pintu kemurkaan-NYA.” Jangan lupa dapatkan juga buku ini dengan harga Rm15 untuk mengetahui lebih banyak mutiara ilmu yang terkandung di dalamnya. Kosongkan kalendar anda sekarang juga untuk bersamanya di sana!

PROGRAM: Temu Mesra
JEMPUTAN: Ustaz Pahrol Mohd Juoi
TEMPAT: MPH Bookstores, Mid Valley
TARIKH: 20 Februari 2011 (Ahad)
MASA : 4.00 petang - 6.00 petang.

Orang ramai dijemput hadir.
Jumpa di sana...

No comments: