Wednesday, October 27, 2010

ESOK BERMULANYA FIESTA BUKU GRUP BUKU KARANGKRAF!

Jangan lupa dapatkan tawaran hebat ini segera. Salah satu siri yang mendapat tempat di hati peminat adalah siri soal jawab. Banyak persoalan yang diutarakan dijawab dengan baik dan jelas berdasarkan sentuhan islami.
Satu-satunya tawaran diskaun melebihi 30% diskaun. Tawaran istimewa ini di sediakan khas untuk peminat buku Karya Bestari. Bayangkan harga kedua-dua buku ini berjumlah RM60 tetapi telah diberi diskaun sehingga RM35.00 sahaja. Murah dan berbaloi-baloi! Segra dapatkan pakej jimat ini hanya di pesta buku Grup Buku Karangkraf ini.Dapatkan buku terbaru untuk genre Ad-Deen iaitu Wanita Yang Dirindui Syurga. Fresh! dari Kilang. Dan juga Akidah Kita Nyawa Kita; satu kajian perbandingan agama. Menarik perbahasan yang dibahaskan sewajarnya dimiliki dijadikan panduan untuk anak cucu nanti. Buku yang bakal terbit pula Khazanah Cinta ILAHI berkaitan tentang terjemahan ringkas sebahagian daripada ijtihad-ijtihad beliau. Naskhah ini mendedahkan kepada kita cara terbaik untuk meraih cinta ALLAH melalui proses penyucian jiwa (tazkiyah an-nafs) yang digarap daripada wahyu-NYA.
Untuk genre Raudah sememangnya pengisian yang mantap dan mudah diterima umum.Untuk genre Kauthar adalah siri motivasi Islamik yang mendapat perhatian pembaca. Perkongsian rasa dan muhasabah diri serta motivasi yang benar-benar memberikan kesan di dalam hati. Bersama kita berubah sebelum kita rebah....

No comments: